Pokaż swoje marzenie baner
Zgłoszenie/oświadczenie Covid do pobrania

FISHka - rybnicki kreatywnik kulturalno-imprezowy od 1 lutego 2021 r. w SIECI!

2020-12-10

Nowy bezpłatny miesięcznik o kulturze, sztuce i rozrywce w Rybniku adresowany do osób młodych nie tylko metrykalnie, ale i duchowo.

Fiszka to mała karteczka, na której zapisujemy najważniejsze informacje. Najczęściej spotykana w bibliotecznych katalogach. To minimum słów, a maksimum informacji. FISHka to także rybnicki magazyn, który od 2019 roku informuje rybniczan o najważniejszych imprezach i wydarzeniach kulturalnych w mieście.


W grudniu do dystrybucji trafił ostatni, dwudziesty drugi, papierowy numer gazety. Nie oznacza to jednak, że wydawnictwo zakończyło swoją działalność, ale że FISHka krótko mówiąc trafiła do sieci.


Już 1 lutego 2021 r. wystartuje strona i aplikacja mobilna www.fishkamagazyn.pl. Nadal będziemy mogli znaleźć tu artykuły, relacje, zapowiedzi i wywiady dotyczące szeroko pojętej kultury nie tylko w naszym mieście, jednak FISHka, która do tej pory funkcjonowała głównie w wersji papierowej, dzięki możliwościom jakie daje internet znacznie zwiększy swoją objętość.


Na stronie będzie można znaleźć nie tylko więcej materiałów, ale będą one pojawiać się znacznie częściej. FISHka będzie nie tylko najszybszym i najbardziej aktualnym źródłem informacji o kulturze i rozrywce, ale także największym. Mamy nadzieję, że Wam się odrobić kulturalne straty z 2020 roku i złowić dzięki portalowi niejedne ciekawe wydarzenie.


Podobnie jak w wersji papierowej wydawcą FISHki nadal będzie Dom Kultury w Rybniku-Chwałowicach www.dkchwalowice.pl

 

Magazyn informuje o wydarzeniach kulturalnych: filmach, spektaklach, koncertach, warsztatach, wystawach oraz wszelkich imprezach w naszym mieście. „FISHka” stanowi alternatywę dla „Gazety Rybnickiej” i jest swego rodzaju przewodnikiem po kulturalno-imprezowej mapie miasta. Jest zarówno narzędziem edukacji kulturalnej jak i pośrednikiem pomiędzy rybnickimi twórcami, a adresatami ich działań. Kładziemy duży nacisk na intensyfikację formy wizualnej, przekaz ikonograficzny, której wyrazem jest żywa, nowoczesna grafika i kondensacja treści.

 

"FISHka" była dystrybuowana z początkiem każdego miesiąca w urzędach, szkołach ponadpodstawowych, instytucjach kultury i współpracujących jednostkach, a także pubach, kawiarniach, klubach, restauracjach i dyskotekach w nakłądzie 1500 egzemplarzy.

 

Redakcja „FISH-ki”:

Katarzyna Chwałek-Bednarczyk - redaktor naczelny

Damian Machnik - grafika, łamanie, skład, fotografia

Michał Wikieł - korekta

 

kontakt: fishkarybnik@gmail.com

 

 

W wersji elektronicznej magazyn dostępny był:

 

 

 

rybnik.eu kultura.rybnik.eu Karta seniora Karta dużej rodziny www.rybnik.com.pl
zamknij